Положення
про шкільне методичне об’єднання вчителів
гуманітарних дисциплін
- Загальні положення.
- Це положення визначає діяльність шкільного методичного об’єднання (далі - шкільне МО) учителів гуманітарних дисциплін загальноосвітнього навчального закладу.
- Шкільне МО – це об’єднання вчителів гуманітарних дисциплін, яке створюють з метою забезпечення умов для ефективної роботи словесників та реалізації їхніх творчих задумів.
- Шкільне МО у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти», іншими законодавчими й нормативно – правовими актами України, а також цим Положенням.
- У своїй діяльності шкільне МО покликане реалізувати основні завдання загальної середньої освіти, спрямовані на:
- сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;
- виховання національно свідомого громадянина України;
- формування особистісних якостей учня, його світогляду, розвиток його здібностей;
- виховання поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної мови України;
- виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу та здобутків інших народів і націй»
- виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- підготовку учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.
2. Створення шкільного МО.
- Шкільне МО створюють як, між предметне методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін.
- Керує роботою шкільного МО голова, якого обирають члени методичного об’єднання строком на три роки. У разі рівної кількості голосів під час голосування рішення ухвалює директор ЗНЗ.
- Голова шкільного МО повинен мати вищу або першу кваліфікаційну категорію.
3. Діяльність шкільного МО.
- Голова шкільного МО планує роботу на навчальний рік, що включає проведення засідань та міжсекційну діяльність, а також ведення документації.
- Засідання шкільного МО проводять п’ять – шість разів упродовж навчального року.
- План роботи методичного об’єднання складає голова шкільного МО з урахуванням типу закладу та завдань навчально – виховного процесу. Затверджує річний план роботи шкільного МО методична рада.
- Перелік основних питань, які порушують на засіданнях шкільного МО:
- вивчення навчальних програм, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і науки України, підручників, посібників;
- ознайомлення з новою психолого – педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
- обговорення досягнень психолого – педагогічної науки та перспективи педагогічного досвіду;
- заслуховування й обговорення доповідей, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- складання й обговорення текстів для визначення рівня навчальних досягнень учнів української мови й літератури та зарубіжної літератури; історії, іноземної мови;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів;
- аналіз відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію;
- звіти про роботу, спрямовану на вирішення науково – методичної й виховної проблеми, над якою працює ЗНЗ;
- планування й підготовка предметних тижнів у ЗНЗ;
- підготовка й обговорення завдань до І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з суспільно-гуманітарних дисциплін, інших змагань.
- На засідання шкільного МО виносять не менше трьох питань. Роботу засідання протоколюють.
- Шкільне МО підзвітне у своїй роботі адміністрації ЗНЗ.
3.7. Шкільне МО може клопотатися перед адміністрацією ЗНЗ щодо заохочення (відзначення) учителів за досягнення Положення про мо гуманітарного циклу
|