Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Карантин: суттєво змінили підхід…
Організація дистанційного навчання під час попередніх карантинів стала викликом для наших вчителів. Педагоги швидко опанували потрібні для роботи в новому форматі навички. Кожен педагог має технічні засоби, які використувують на уроках під час дистанційного навчання, усі пройшли курси: «Основи ІКТ за програмою МS «Партнерство в навчанні», «Курс Microsoft із цифрових технологій», «Intel. Навчання для майбутнього». Крім цього, кожен педагог має власний сайт, є користувачем соцмереж та адміністратором онлайн-груп для своїх учнів. У школі була проведена ґрунтовна методична робота: тренінги, індивідуальні к
...
Читати далі »
|
Засідання педагогічної ради
з теми «Формувальне оцінювання - сучасні вимоги до успішного навчання"
13 січня в Баратівському ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбулось засідання педагогічної ради з теми «Формувальне оцінювання - сучасні вимоги до успішного навчання». Засідання проходило в інтерактивному форматі. Заступник директора з навчально-виховної роботи Хир Л.М. окреслила питання формувального оцінювання як ключового чинника якісної освіти в Новій українській школі. З досвідом використання формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів в освітньому процесі початкової школи поділились вчителі початкової школи Кісільова Г.В., Яро
...
Читати далі »
|
Оцінюємо по-новому
24 вересня 2019року у Баратівській ЗОШ відбулося засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів щодо оцінювання учнів другого класу в умовах Нової української школи.
...
Читати далі »
|
МО вчителів початкових класів знову у дії.
23 серпня у Баратівській ЗОШ було проведене установче засідання методичного об’
...
Читати далі »
|
Інноваційний простір для вчителя НУШ: нові виклики, нові можливості
Педагогіка партнерства буде однією з основ школи, заснованої на взаємній повазі до особистості, права вибору і відповідальності за прийняті рішення
міністр освіти України Лілія Гриневич
...
Читати далі »
|
Завершився Всеукраїнський конкурс «Енергія і середовище -2019»
13-15 лютого в місті Києві відбувся очний тур Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності “Енергія і середовище” під гаслом «
...
Читати далі »
|
НАКАЗ про зарахування учнів до 1 класу
|
Матеріали заочного обласного конкурсу портфоліо з відеоматеріалами "Педагогічний досвід освітян регіону - 2018"
Брошура
Відеофільм
Презентація
|
«ЗАПОВІТ — 2018» .
9 березня ми святкуємо день народження символа Української держави — поета і прозаїка, художника і громадського діяча — Тараса Григоровича Шевченка.
У цей день у Миколаєві в Будинку вчителя відбувся ХІХ конкурс Шевченківської поезії «Заповіт». У конкурсі взяли участь близько 150 учасників з районів області Арбузинського, Кривоозерського, Березанського, Очаківського, Миколаївського, Вітовського, Снігурівського, Березнігуватсь-кого , міст Вознесенська та Миколаєва.
Баратівську школу на ньому представляли Хир Дарина у старшій віковій категорії та Охінько Христина у молодшій віковій категорії, яких підготували вчителі Черненко С.О. та Ярошенко Т.Ю. Обидві учасниці потрапили до списку 50 переможців, виборовши дипломи ІІІ ступеня у своїх вікових категоріях.
...
Читати далі »
Переглядів: 258 |
Додав: fedcherova |
Дата: 2018-03-16
|
|
Дерево пізнання рідної мови
Концепція мовної освіти в Україні орієнтує на виховання національно-мовної особистості, громадянина України, людини, яка любить українську мову як рідну і шанує як державну, користується нею в різних сферах спілкування. Саме тому вчителі Баратівської школи особливу увагу надають мовленнєвому вихованню учнів, розвитку їхньої комунікативної компетентності. В рамках тижня української мови 21 лютого з нагоди Міжнародного дня рідної мови в 4 класі проведено позакласний інтерактивний захід «Квітни, наша мово», на якому учні мали змогу поринути у чарівний світ краси і принад рідного слова. Класовод Кісільова Г.В. разом із сільським бібліотекарем Місків Т.В. залучили учнів до активного спілкування. Працюючи в групах «Мова кольорова
...
Читати далі »
|
|
Календар |
---|
|
|