Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 2024-05-19, 3:40 AM

Сайт Баратівського ЗЗСО

Горохівської сільської ради

Миколаївської області
Меню сайту
Категорії розділу
ШМО початкових класів [3]
ШМО гуманітарного циклу [3]
ШМО природничо-математичного циклу [4]
ШМО класних керівників [3]
Рух учнів [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


Склад методичного об'єднання класних керівників

Проблемна тема

Шляхи розвитку творчого потенціалу класного керівника

у роботі з батьками учнів

Мета роботи:

Формування професійного співтовариства класних керівників, здатних на засадах інтеграції, застосуванні сучасних виховних технологій та співпраці з батьківською і місцевою громадськістю забезпечувати новий рівень виховання.

Кредо:

Якщо хочеш змінити світ на краще, зберегти його чисту красу, незайману святість, починай це робити із себе не завтра, а сьогодні, з цієї хвилини.

Формули успіху:

  • Найкращий засіб допомогти собі самому – це допомагати ще комусь
  • Дітей не потрібно виховувати, з ними потрібно товаришувати
  • Чим більше віддаю себе дітям, тим більше від них одержую
  • Хто не дивиться вперед – залишається позаду
  • Кожна дитина – таланту перлина
  • Любіть те, що ви робите й робіть те, що ви любите
  • Щоб мати право навчати, треба постійно вчитися самому

 

Завдання ШМО

1. Постійно брати участь у роботі школи передового, перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

2. Ознайомитись із творчими лабораторіями учителів-новаторів шкіл району та області.

3. Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.

4. Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя. 

10. Виховувати інтерес до вивчення рідного краю, почуття патріотизму.

11. Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

12. Формувати життєтворчу юну особистість шляхом

5. Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

6. Приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

7. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

8. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сім'ї у становленні юної

особистості.

9. Залучити батьків до активної участі в організації і проведенні позакласних заходів.

впровадження основних принципів особистісно- орієнтованої

освіти.

 

 

 

 

 

Категорія: ШМО класних керівників | Додав: fedcherova (2017-12-07)
Переглядів: 273 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz