Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 2024-07-19, 11:37 AM

Сайт Баратівського ЗЗСО

Горохівської сільської ради

Миколаївської області
Меню сайту
Категорії розділу
ШМО початкових класів [3]
ШМО гуманітарного циклу [3]
ШМО природничо-математичного циклу [4]
ШМО класних керівників [3]
Рух учнів [1]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей


План роботи ШМО

Завдання методичного об'єднання гуманитарного циклу

- спрямування роботи на забезпечення високого рівня викладання української мови та літератури, історії, іноземної мови, зарубіжної літератури, формування в учнів практичних умінь і навичок;;

 

- заохочення до самостійності у вивченні предметів гуманітарного циклу, самопізнання і саморозвитку;

 

-систематичне ознайомлення та впровадження в практику сучасних освітніх технологій та інновацій

 

-забеспечення оптимальних умов для різнобічного розвитку кожного учня, урахування його індивідуальних особливостей, пізнавальних потреб, інтересів, прагнень;

 

-виховання любові до рідного народу, його мови, історії, культури;

 

 

-надання методичної допомоги педагогам, які її потребують;

 

-активізація позакласної роботи з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

 

 

 

 

 

 

Засідання №1

Аналіз роботи за минулий рік. Планування роботи і завдання ШМО

на 2017-2018 н.р.

 

План роботи

 

  1. Аналіз роботи ШМО вчителів за 2016 – 2017н.р.
  2. Обговорення плану роботи ШМО на 2017 – 2018 н.р.
  3. Представлення, обговорення та погодження календарних планів із предметів гуманітарного циклу на І сем. 2017 – 2018н.р.
  4. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків
  5. Опрацювання методичних рекомендацій щодо викладання предметів гуманітарного циклу у 2017 – 2018н.р.
  6. Затвердження позакласних заходів з предметів гуманітарного циклу.

 

Робота між засіданнями

1.Підготовка матеріалів до І (шкільного) етапу олімпіад.

2.Підготовка матеріалів до І(шкільного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

3.Підготовка матеріалів до тижня літератур.

4. Підготовка до педради « Педагогічна майстерність та особисте зростання педагога».

5. Взаємовідвідування уроків

 

Опрацювати літературу до педради

Перепетюк Т.Д. Підвищення професійної майстерності педагогічних

працівників навчальних закладів

 

 

 

Засідання №2

Педагогічна майстерність як інноваційна технологія

підвищення якості освіти

 

План роботи

 

1. Шляхи підвищення педагогічної майстерності

( виступ Пилипової Л.М.)

2.1.Скарбниця думок «Професійне зростання вчителя"

2.2. Диспут на тему «Моя особистість – не готова реальність, я творю свою осоистість, творю її тоді, коли пізнаю себе"

М.Бердяєв

2.3.Круглий стіл «Шляхи до професійної майстерності».

2.4.Ділова гра «Удосконалення самоосвіти вчителя»

3. Рекомендації молодим учителям : «Мотивація роботи як умова зростання професійної компетентності» ( досвіду роботи учителів МО)

4. Обговорення матеріалів тижня історії і правознавства.

(Боброва О.С.).

5. Підведення підсумків роботи Тижня літератур.

6. Про результати І (шкільного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.

Робота між засіданнями

1.Проведення моніторингу результатів навчальних досягнень з предметів гуманітарного циклу за І сем.

2.Перевірка техніки читання у 5 – 9 класах.

3. Перевірка ведення шкільної документації.

4.Підготовка до педради «Інтеграція навчання як один з перспективних

напрямків розвитку сучасної шкільної освіти в умовах оновлення програм"

5.Консультації для молодих вчителів

Опрацювати літературу до педради

Проскура О.І. Інтегроване навчання як засіб формування інтегрованого

мислення учнів

 

 

 

Засідання №3

Інтеграція навчання як засіб забезпечення

системних знань учнів із різних галузей науки

 

 

Порядок денний

1. «Інтегроване навчання як один із провідних напрямів перетворень в сучасній школі» (Черненко С.О.)

2.1. Коло думок « Інтегроване навчання як шлях для особистості творчо самостверджуватися у різних соціальних сферах»

2.2. Диспут на тему «Необхідність та переваги інтегрованого навчання в умовах нової школи»

2.3. Психологічний аспект використання інтегрованого навчання

3.Аналіз перевірки техніки читання

4.Аналіз виконання програм за І семестр.

5.Представлення, обговорення та погодження календарних планів із предметів гуманітарного циклу на ІІ сем. 2017 – 2018н.р.

6. Ознайомлення з новинками методичної літератури.

 

Робота між засіданнями

1.Підготовка до педради « Правоосвітня і правовиховна робота в школі як передумова формування компетентностей».

2. Підготовка і проведення Декади мов.

3. Взаємовідвідування та відвідування уроків молодих вчителів.

4. Участь учнів у Всеукраїнських шкільних конкурсах.

 

Опрацювати літературу до педради:

Бут Л.О. Правовиховна робота в школі як передумова формування

правової свідомості особистості

 

 

 

 

Засідання №4

Правовиховна і правоосвітня робота як передумова формування

соціально свідомої особистості

 

Порядок денний

1 Підвищення рівня правової освіти молоді – необхідна умова перетворення України у справжню правову державу (Проценко С.С.)

2.1. Коло ідей «Правове виховання учнівської молоді на уроках предметів гуманітарного циклу»

2.2. Ділова гра «Умій захистити свої права»

2.3.Психологічний аспект правовиховної і правоосвітньої роботи в школі

  1. «Постійний пошук самовдосконалення, адже навчаючи інших, я навчаюся сама» (творчий звіт Черненко С.О., Бобрової О.С., учителів, що атестуються)

4. Ознайомлення з новинками методичної літератури.

5.Про хід підготовки до ДПА та ЗНО. Обговорення матеріалів ДПА та ЗНО.

 

 

Робота між засіданнями

1.Проведення моніторингу результатів навчальних досягнень з предметів гуманітарного циклу за ІІ семестр і за рік.

2.Перевірка техніки читання у 5 – 9 класах.

3.Підготовка учнів 9, 11 класів до ДПА і ЗНО.

4. Перевірка ведення шкільної документації.

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №5

Підсумки роботи методичного об’єднання гуманітарного циклу

за 2017 – 2018 н.р.

 

 

Порядок денний

  1. Аналіз виконання програм членами ШМО.
  2. Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі початкової і середньої ланки навчання»(з досвіду роботи)
  3. Аналіз стану викладання української літератури.
  4. Звіт завідуючих кабінетами.

5. Підсумки роботи ШМО за рік.

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

  1. Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО на

наступний навчальний рік.

  1. Опрацювання державних документів щодо викладання

предметів гуманітарного циклу у наступному навчальному

році.

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: ШМО гуманітарного циклу | Додав: fedcherova (2017-12-05)
Переглядів: 617 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
uCoz